Tisztelt Szülők! Tisztelt Gondviselők!
Az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú „Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára” projekt keretében kiosztásra kerülő laptopok átvételével és beüzemelésével kapcsolatban itt olvashat további információkat!
FONTOS, hogy amennyiben ÖN nem fogja tudni átvenni az eszközt egy meghatalmazást szükséges kitölteni, kinyomtatni és aláírva az átvétel idején bemutatni!!!
Ezt a meghatalmazást IDE kattintva lehet letölteni!!!
Az igénylés folyamatáról az alábbi linkre kattintva olvashatnak bővebben:
GYakran Ismételt Kérdések (GYIK) - Szülői felület
Felhívom szíves figyelmüket, hogy a laptop előretelepített Windows 11 rendszerrel rendelkezik, amely átadása utáni beüzemelést Önnek kell elvégezni! Ez egy egyszerű feladat, a rendszer végig vezeti magyar nyelven a folyamat során.
Erről a következő linkre kattintva elérhető egy képernyőképekkel ellátott leírás ami végigvezeti Önt a beüzemelés folyamatáról. A dokumentum elején látható, hogy HP típusú eszközhöz készült. EZ NEM PROBLÉMA, mivel a laptop márkája nem befolyásolja a beüzemelés folyamatát. Ugyanazok a lépéseket szükséges végrehajtani.
A beüzemelést követően érdemes a következő leírásban szereplő módon kikapcsolni a Bitlocker titkosítást az eszközön. Amennyiben ez korábban nem történt meg és a laptop bekapcsolásakor kérné a rendszer a bitlocker feloldó kulcsot annak elérésének módja is megtalálható a lentebbi leírásban.
Amennyiben eltérnek a fenti beüzemelés és bitlocker kulcs beállításának leírásától (Microsoft fiók került beállításra) és később probléma merül fel a bejelentkezés, illetve egy eseteleges frissítést követő Bitlocker kulcs kérése során, sajnos nem fogunk tudni segítséget nyújtani!!!
Ebben az esetben a Microsoft ügyfélszolgálata tud segítséget nyújtani,
amit a következő linkre kattintva tudnak elérni: https://support.microsoft.com/hu-HU/contactus
vagy a következő telefonszámon: +3612674636
A laptopok előre telepített Windows 11 rendszerrel rendelkeznek. Ezen kívül található rajtuk Office 365 programcsomag, aminek aktiválásához a tisztaszoftver.hu oldalon kell igényelni az aktiválást.
Ennek a folyamatáról is mellékelek egy leírást, ami IDE kattintva érhető el!!!
Fontos!!!
Rendszergazdaként kizárólag az esetlegesen meghibásodott laptopok garanciális időszak alatti (ami 3 év) ügyintézése a feladatom. Javításra leadott gépről adatmentést a szerviz nem végez! Az adatok mentése minden esetben a felhasználó feladata, ami a következő módokon lehetséges:Pendrive, Külső HDD, esetleg felhő tárhely (Google Drive, Microsoft OneDrive stb)!
Amennyiben a laptop meghibásodna és azt szervízelni szükséges azt az EREDETI CSOMAGOLÁSÁBAN, kiegészítőivel együtt szükséges visszahozni iskolánkba. Nem rendeltetésszerű használat (pl. képernyő törés) esetén a szervíz szállítási díjat számolhat fel, melyet Önnek kell kifizetnie. Erről csak a szervízfolyamat elindítása után tudunk pontos információt nyújtani.
Amennyiben a tanuló (kiskorú tanuló esetén az átvétel során jelenlévő gondviselő) véglegesen visszaadja a laptopot bármilyen okból, azt az átvétel idejének megfelelő belső és külső állapotban, minden tartozékával (laptop, töltő, egér, táska, lehetőleg a laptop doboza is, a hordtáska doboza nem fontos) együtt, a gépen található windows 11 rendszer gyári állapotra való visszaállításával tegyék meg. Ha gépre idő közben bármilyen védőfólia, matrica, díszítő elem került, azt is kérnénk eltávolítani róla.
A rendszer gyári állapotra való visszaállításához az ITT megtalálható leírás nyújthat segítséget!!!
A projekttel és a laptopok tulajdonjogával, illetve használatával kapcsolatban az alábbi linkre kattintva olvashatnak bővebben!!!
ÁSZF - Általános Szerződési Feltételek
Az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 című projekt hivatalos oldala ide kattintva érhető el!